______________________________________________________________________________________________

KATEGORIE

Bagely (1) Chleba (10) Mléko (2) Muffiny (5) Návody (2) Ostatní (21) Pizza (5) Sladké (24) Slané (17) Sýr (1) Zákusek (3)

______________________________________________________________________________________________

19. ledna 2009

ZKOUŠKOVÉ... PRODLOUŽENO...

Chtěl jsem péct. Opravdu! Ale místo rozehřívání trouby na 180 stupňů, jsem rozehříval sebe na teplotu o hodně nižší (ale stačilo).

Takže, zkouškové se mi tím prodloužilo o týden a tím pádem snad stihnu nejen udělat všechny zkoušky, ale i upéct plánované chleby :)

Zítra banán, kdo ví co bude pak...

P.S.: Včera jsem pekl (viz. příspěvek níže). Problémů hned několik.
1)
Těsto nekynulo - špatné droždí (instatnímu už nevěřím!)
2)
Když už konečně kynulo (přidání čerstvého d.), tak jsem se zakoukal do dokumentu o Palachovi. No a on zase překynul... inu, když se daří...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Teda Pajo, ze se nestydis, kvuli Palachovi zapomenout na chleba....:D tse tse, to by se MNE rozhodne nestalo ;))) :D nadherny chlebik, jsi fkt sikovny....at se mas hezky!
Zul