______________________________________________________________________________________________

KATEGORIE

Bagely (1) Chleba (10) Mléko (2) Muffiny (5) Návody (2) Ostatní (21) Pizza (5) Sladké (24) Slané (17) Sýr (1) Zákusek (3)

______________________________________________________________________________________________

12. listopadu 2008

Což takle dát si...
KULINÁŘSKÝ KURZ S Lenkou Požárovou...

12. 11. 2008 se mi splnil jeden z mých snů a dal jsem si dárek k Vánocům. Náhoda tomu totiž měla, že se Vánoce blíží a že zrovna Lenka Požárníková pořádala kulinářský kurz.
Téma bylo předem dané a neslo jméno po její první kuchařce. Dýně.
Ježto jsem až do oné doby na dýně koukal pouze z dálky, byl jsem zvědavý, lépe řečeno nedočkavý, až budu přesvědčen o tom, že dýně není jen na "falešný ananas". Nebudu Vás napínat. Dočkal jsem se. Už dnes mám ve skepu jednu malou 1,5kg a další se mi ukrývá v lednici. Nemůžu se dočkat až vše naučené ukážu svý gurmanským kamarádům a ... no prostě, jestli nechcete jenom slintat na obrázky jídel, kupte si svůj oranzový míč a napište mi. Rád Vám pošlu recept, či poradím :)






P.S.: Jsem na tom bídně s gramatikou, vím... Když uvidíte chybku napište...
P.S.S.: Píše se ve sklepu či ve sklepě ? obojí ?

1 komentář:

vaše skořicová řekl(a)...

To vypada, zes tam byl co do poctu prevalcovan zenami, nebo se pletu? Jen jsem zvedava, jake slozeni lidi se na takovy kurz hlasi. Jinak to vypada moc pekne, a ze jste si to uzili...